Dragos Karin: Egyszerűen nagyon ragaszkodom a család közelségéhez

Dragos Karin Nagykárolyban él, de mégis Magyarország egyik legkedveltebb beauty vloggere. Az interjúból többek között megtudhatjuk azt, hogy milyen volt megélni a járványidőszakot, illetve mik a további tervei.




Karin romániai magyarként angolul kezdte karrierjét, majd magyarra váltott és azóta megállíthatatlan. Egy kedves, jószívű lány, akinek csatornájára és Instagram oldalára is jó ránézni, hatalmas követőtáborral rendelkezik, és olyan neves versenyeket nyert, mint a NYX Face Awards.


Szerintem egy nagyon nagy elérés az, hogy romániai magyarként ekkora sikered lett Magyarországon, illetve Romániában is ismert vagy. Miért döntöttél úgy, hogy az angol videóid után magyar nyelvre váltasz?


Ugye én angolul kezdtem videózni, mert úgy gondoltam, hogy mindenképp nagyobb sikerem lehet, nagyobb lehetőség az, hogy angolul tudok kommunikálni, ugyanis sokkal többen beszélik nyilván az angol nyelvet, mint a magyart. Tehát úgy éreztem, hogy egy nagyobb közönség felé szólhatok. Viszont több év angol videózás után rá kellett jönnöm arra, hogy nem biztos, hogy jól döntöttem. Barátok hatására és tanácsára végül váltottam magyarra, és ez sokkal jobb volt igazából, mert kisebb a piac, sokkal kisebb a közönség, de mégis körülhatároltabb. Ezáltal indult be az egész, így jöttek az együttműködések, pontosan azért, mert többen is néztek. Bármennyire is furcsa, az angol „piacra” nagyon nehéz betörni, úgyhogy ezért is döntöttem így, és szerintem ez egy jó döntés volt így utólag.


Mennyire nehéz megtalálni az egyensúlyt a magánélet és a nyilvános élet között? Hogy érzed, hol a határ, mennyi az egészséges mennyiség, amelyet meg lehet osztani?


Szerintem egyébként egyáltalán nem nehéz egy olyan embernek, aki reálisan gondolkozik, jól átlátja a dolgokat, jól rálát dolgokra. Szerintem ezek kellenek, és mindenkinek máshol vannak a határai. Én nagyon jól tudom, hogy az enyém hol van, és jól tudom, nekem mi az, ami belefér, és mi az ami nem fér bele, úgyhogy számomra ez egyáltalán nem jelent nehézséget, sőt ez az egyik legkönnyebb dolog így az influencerkedésben. Én úgy érzem, hogy nekem ez egyáltalán nem volt gond soha.

Nem tudom meghatározni azt, hogy így általánosságban mi a jó, vagy mi számít jónak a megosztást illetően, mert tényleg személyfüggő. Úgy ahogy mondtam, nekem megvan a saját határom, nagyon nagyon ritkán, de inkább nem lépem át, mert ezt érzi az ember, nem nagyon kell sokat gondolkozni.


A legutóbbi sorozat, amelyet elindítottál a YouTube csatornádon a szÉPÍTKEZÜNK, amihez innen is gratulálok, csodálatos lett a ház! Miért pont Nagykároly? Nem vágytál egy nagyobb városba, netán Magyarországra?


Régebben voltak ilyen gondolataim, de igazából rá kellett hamar jönnöm arra, hogy nekem nem nagyon való máshol élni, mert egyszerűen nagyon nagyon ragaszkodom a szüleimhez, ragaszkodom a család közelségéhez. Nem érte volna meg semmilyen szempontból igazából. Ebből a szempontból sem, illetve pénzügyiből sem, mert hát ugye Budapest, ami szóba jött volna, egy nagyon drága város, és az én munkám olyan, hogy online is végezhető, sőt. Emiatt egyáltalán nem vagyok kötött konkrét városhoz. Ha pedig olyan munkám van, ahol ott kell lennem a helyszínen, akkor nyilván felutazom Budapestre, mely egy két és fél órás út. Letelepedni mindenképp itt szerettem volna, ugyanis egy nyugis városról beszélünk, ahol a szüleim és Dávid (Karin párja – szerk.) szülei is élnek, tehát véleményem szerint ez ideális.


Milyen hatással volt rád a járványidőszak? Befolyásolta a munkád az, hogy lezárták a határokat, és nem tudsz Magyarországra utazni?


Hát kb. egy évvel ezelőtt, amikor ez az egész kirobbant, akkor úgy egy picit megtorpant mindenki, és nem igazán folytattuk a megkezdett kampányainkat, mert nem tudtuk, hogy hogyan fogják fogadni a nézők, illetve nem éreztük egyáltalán helyénvalónak a posztolást egy parfümről például, amikor ilyen krízis van a világban. Aztán nyáron ez egy kicsit javult, és akkor megint újra elkezdtük a közös munkát a partnerekkel, és újra visszatértünk a normális kerékvágásba. Olyan szempontból volt rossz nekem, hogy nem tudtam Budapestre utazni rendezvényekre, de ezek nem létfontosságú dolgok, tehát a munkát nem igazán befolyásolják. Azt kell hogy mondjam, hogy összességében minimálisan befolyásolta a járványidőszak az én munkámat, tényleg csak szociális szempontból volt rossz, de munka szempontjából nem volt semmilyen hátrányom.


Hogy érzed, meg vagy elégedve azzal, amit eddig elértél? Vannak-e nagyobb terveid a karriereddel kapcsolatosan?


Abszolút elégedett vagyok az eddigiekkel is, természetesen, és nagyon szerencsésnek érzem magam, nagyon hálás vagyok mindenért, amit elértem. Természetesen vannak terveim a karrieremmel kapcsolatosan, nem szeretnék itt megállni, hanem egy nagyobb szintre is vágyom, például egy saját vállalkozásra. Csakúgy gondolom, mindig kell valami új cél, valamilyen új motiváció.


Hol látod magad 10 év múlva? Tervben áll a gyerekvállalás és a házasság? 


Természetesen igen, 10 év múlva mindenképp szeretnék már két gyerekes anyuka lenni, és természetesen Dáviddal képzelem el a jövőmet ugye, közösen a házunkban, ami hamarosan kész. A 10 év az már hosszú is, ezt a közeljövőre tervezzük, és 10 év múlva inkább szeretnénk utazgatni, szeretném felfedezni a világot a gyerekeimmel, Dáviddal együtt, és szeretnék a saját vállalkozásomban tevékenykedni. Ez lenne így nagyvonalakban a cél, és hát egészségesnek maradni igazából, ez a legfontosabb. A szeretteimet szeretném ugyanúgy magam mellett tudni, úgyhogy nagyjából ilyen kis átlagos célok ezek, de ezeknél talán nem is kell több egy boldog élethez.

 

Nagyon köszönöm Karinnak, hogy válaszolt a kérdéseimre, és, hogy ezáltal jobban megismerhettük. Bízom benne, hogy a tervei megvalósulnak és még sokáig tudjuk követni őt. Nézzetek rá Youtube csatornájára, és Instagram oldalára egyaránt!


Kiss Csenge

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Comments