Nekem a Perspektíva...

Újabb év telt el, és a Perspektíva szülinapja idén is elérkezett. A diáklap, amit 28 éve az akkori egyetemisták megálmodtak, ma már a legelső, alapító generáció gyermekeinek biztosítja  a helyet, ahol íróként és olvasóként egyaránt megélhetik a kolozsvári egyetemi létet. Az alábbiakban a csapat legújabb tagjai osztják meg gondolataikat arról, hogy miért csatlakoztak, és mik az eddigi tapasztalataik a Perspisségről.

Az alábbi sorok szerzői: Szabó Mónika, Szőke Cecília, Gálfi Tihamér és Nagy Orsolya
  
Azért jelentkeztem a Perspektívához, mert hozzám is közel áll az írás, és szeretném magam minél szélesebb körben kipróbálni, ami ezt a tevékenységet illeti. Ezért is hálás vagyok, hogy egy ilyen lehetőséget kaptam, hogy írhatok. Úgy érzem, jó helyre csöppentem, Perspi tagként egy segítőkész csapat részese lehetek, ahova szívesen írok. Örülök, hogy itt lehetek és írhatok olyan dolgokról, amiket igazán szeretek, és remélem az olvasók is még sok dolgot fognak olvasni tőlem.

 Gálfi Tihamér

A Perspektíva számomra lehetőséget jelent, hisz nem csak új embereket ismerhetek meg általa, hanem tapasztalatot is szerzek. Egy kis kizökkenés a mindennapokból, amellyel adhatok magamból egy darabot a világnak. Megmutathatom, hogy vagyok én is a nyolc milliárd ember között, aki a soraival és a lelke apró részeivel képes gondolatokat ébreszteni megannyi ember elméjébe.

Nagy Orsolya

A Perspi érdekes témák feldolgozása által tereli az egyetemistákat egy kis pihenés felé a rohanó hétköznapokban. A világban aktuális történéseiből egy darabot kiragad és anyaggá formálja őket. Olyan cikkekké alakítja, amelyek minden fiatal érdeklődését felkeltik, például sorozat- és filmajánlók, színházi előadások, egy esemény után megélt tapasztalatok és résztvevőkkel való interjúk, zeneajánlók, különböző hagyományok.

 

A csapatot lelkes, vidám és kíváncsi fiatalok alkotják, akik a „szavak szárnyán repülnek”. Az (szabad) írás mindig is jelen volt az életemben és úgy érzem, hogy a fogalmazás az erősségeim közé tartozik. Szeretném kipróbálni magam egy teljesen más területen, és érdekel milyen is ez a világ, ezért jelentkeztem a csapatba. Együtt dolgozni csapatként, alkotni, kreatívkodni és tanulni egymástól nem csak a kapcsolatokat erősíti, hanem ad egy teljesen más perspektívát a történésekről. 

 Szőke Cecília

Nekem a Perspektíva,

egy lehetőség, hogy kipróbáljam az újságírást,

egy kezdet, amivel sok újat tanulhatok,

egy ok, hogy jobban megfigyeljem a körülöttem zajló eseményeket,

egy cél, hogy fejlesszem az írásaimat,

egy közösség, amihez jó tartozni,

és várhatóan sok-sok élmény, amivel gazdagabb leszek.

Szabó Mónika 

Reméljük, új csapattagjaink lelkesedése a továbbiakban is megmarad, hogy a Perspi még sokáig szállíthassa nektek a tartalmakat. Szeretném megköszönni a jelenlegi és a korábbi kollégáknak is, hogy betekintést engedtek a saját perspektívájukba. Ti pedig, kedves olvasóink, maradjatok velünk, hiszen ez a lap más, mint a többi, ahogy azt elődöm egy korábbi szülinapkor mondta. 

Összeállította: Mihálykó Tihamér, főszerkesztő

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Comments