Megválasztották a Dzsungel királyát és királynőjét

A királyi birodalom után, idén a dzsungel világába hívta nézőit a KMDSZ gólyabál. Az esemény december 6-án zajlott, a Florin Piersic moziban. Mindenek előtt a szakosztályok hangja törte meg a csendet, a zászlók lobogtak a levegőben, voltak, akik munkavédelmi sisakban vagy laborköpenyben érkeztek. Az est házigazdái Lőrincz István-Zoltán és Buryán Tünde voltak, akik kiválóan végigvezették az esemény mozzanatait.



A gólyák lelkesen várták ezt a napot, izgatottságukat leplezve álltak a színpadra. Az előadást közös tánc nyitotta, amely megalapozta az est hangulatát, a szakosztályok is egyre hangosabban szurkoltak gólyáiknak. A 16 pár egyéni produkciókkal mutatkozott be, majd próbatételek vártak rájuk. Tudásukat megmérettetve válaszolniuk kellett kérdésekre, általános műveltség témakörében, emellett improvizációs kézségüket is megcsillogtathatták.

Az előadás zárlataként, fellépett az idei Legszebb Erdélyi Magyar Dal előadója, az Oncsi zenekar, akik nem csak feldolgozásokat, hanem saját szerzeményeiket is előadták.



A gólyák produkciói igencsak szórakoztatónak bizonyultak, végig biztosították a teremben a hangos nevetést, díjat azonban, csupán a dobogósok kaptak. A harmadik helyet a KOMATE (Kolozsvári Magyar Történészhallgatók Egyesülete) nyerte Papp Levente-Lóránd és Boldis Petra képviseletében; a második helyen a MI (Matematika és Informatika szakosztály), azaz Tordai Ákos és Lukács Bíborka állt; az első helyen pedig a BölcsÉsz szakosztály részéről Bálint Kund és Nagy Kincső végzett.

 


Az előadás után egy rövid interjú keretein belül a dzsungel királya és királynője elárulta a bennük lakozó érzéseket:

„Öröm volt számomra részt venni a gólyabálon, szerettem a felkészülést. Amikor a színpadra léptünk a jelen pillanatra koncentráltam. Jól éreztem magam, nem izgultam annyira, mint gondoltam. Jó volt látni, hogy a munkának és a gyakorlásnak egy sikeres produkció lett a gyümölcse. A remény, bár ott volt, de nem számítottam az első helyre, hálás vagyok a rengeteg támogatásért a BölcsÉsz csapatának.” –nyilatkozta Kincső, a gólyakirálynő.

„Személyesen én nagyon meglepődtem, egyáltalán nem számítottam győzelemre, persze örültem neki. Álltam már színpadon, nem vagyok lámpalázas, a trükköm, hogy a közönséget nem egyénekként, hanem egy entitásként képzelem el, így olyan, mintha egy valaki nézne, nem pedig egy tömeg.” – számolt be Kund, a gólyakirály.

A gólyabált egy hatalmas buli követte, a Club Noa-ban, ahol mindenki kitombolhatta magát. A hangulatot STERBINSKY, MYNEA, Hooni és Kish biztosította az éjszaka folyamán.



Összességében, a KMDSZ idén is felejthetetlen pillanatokat okozott, amelyeket kár lett volna kihagyni, hiszen ilyenkor mutatkozik meg igazán, milyen is  kolozsvári magyar egyetemistának lenni.


Fotók: KMDSZ - F. B. Márk, Stuts Márk, Zajzon Zalán

Nagy Orsolya

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Comments