Kitartás, ravaszság, szerénység - interjú Korábián Tamással

Mindenkivel szembejött már legalább egyszer az a kérdés, hogy mik azok a dolgok, amik kulcsfontosságúak lennének, ha egy lakatlan szigeten landolna. Mi kell a túléléshez? Nos, a Survivor játékosai erre meg tudják adni a választ.




A Survivor amerikai eredetű valóságshow, aminek már a hatodik évada fut a magyarországi RTL-en. Az idei évadban a generációk harca folyik, ahol három különböző életkorú csapat méri össze tudását. A rendkívül nehéz játékok mellett, a túlélés is nagy kihívás a játékosok számára. Korábián Tamást, az idei évad Kolozsvárról érkező játékosát kérdeztem a szigetlétről, aki megosztotta, hogy milyen is valójában egy ilyen túlélő játék.


Mikor és miért fogalmazódott meg benned az az ötlet, hogy szeretnél jelentkezni a Survivorba?

Kicsi koromban mindig néztem a TV-ben a magyar, illetve a román kiadású Survivort. Mindig is nagy vágyam volt, hogy részt vehessek, és megmutassam én is, hogy mit tudok. Soha nem is gondoltam volna, hogy lehetséges bekerülni a TV világába, ez mindig is elérhetetlen célnak tűnt. Csak egy kissrác álma. Amikor megtudtam, hogy 2023-ban is lesz Survivor, egyből jelentkeztem. Nyilván annak a tudatával, hogy semmi esély, de legalább megpróbálom, hátha összejön. A többi már történelem.

Milyen előkészületek előzték meg magát a versenyt? Mikre figyeltél oda?

Nagyon hirtelen ért az, hogy bekerülök, ezért sajnos nem volt időm felkészülni majdnem semmire. Ezért a hétköznapi formámban jelentem meg, bármiféle előkészületek nélkül. Amit tenni tudtam az volt, hogy tudatosan lecsökkentettem a napi étel adagjaimat, hiszen tudtam, hogy ott bírni kell az éhezést.

Mit volt a legnehezebb hátrahagyni?  Mi hiányzott a legjobban neked?

Már 18 éves korom óta teljesen önállóan élem az életem, ezért annak érdekében, hogy elérjem a céljaim bármit képes vagyok megtenni. Teljes mértékben kizártam mindent, és nem gondoltam semmire és senkire, mert tudtam, hogy azzal csak elveszíteném a fókuszt.




Mi volt a legnagyobb kihívás a szigeten?

A legnagyobb kihívás az volt, hogy ketté kell választani az érzelmeket és a játékot. Megérteni azt, hogy nem a való élet. Ebben a játékban muszáj taktikázni és valamilyen szinten manipulálni. Sokszor lemondtam a taktikázásról azért, hogy megtartsam az elveimet. Nagyon nehéz megtalálni a határt, hogy mi az, ami még belefér és mi az, ami már nem. Egy játék ahol egy szabály van, mégpedig, hogy túléld és megnyerd. Itt mindent szabad annak érdekében, hogy megnyerd. Ennek ellenére is sokszor bennem volt, hogy inkább egyenes háttal essek ki és inkább tudjak tükörbe nézni, minthogy olyan dolgot csináljak a játék kedvéért, ami nem rám vall. Nyilván ez nem mindig sikerült.

Szerinted mi az a három dolog ami ahhoz kell, hogy túléld?

Kitartás, ravaszság, szerénység.

Mennyire nehéz valós emberi kapcsolatokat kialakítani a versenytársaiddal?

Napokig vagy összezárva ismeretlen emberekkel, ahol csak egymásra számíthattok a nehéz helyzetekben. Sok álmatlan éjszaka volt, ahol megvert minket az eső, a hideg, majd a nap és a meleg. Ez akartalanul is összekovácsolja az embereket. Van, aki közelebb kerül egymáshoz, más tartja a két lépés távolságot, de ha két ember igazán ki akar építeni egy kapcsolatot, annak semmi akadálya.

A játékok során volt olyan gondolatod, hogy feladd? Ha igen, mi lendített ezen túl?

Igen, sajnos volt, és erre nem vagyok büszke. Hiszen soha nem szabad feladni és maga a gondolat sem szabad, hogy megforduljon a fejedben. Mikor egyik játék során lemerültem a víz alá, hogy kihúzzak egy  csillagot, ami több méter mélyen volt, azt éreztem, hogy megfulladok, és ott halok meg.  De tudtam, hogy azért vagyok itt hogy ezt megcsináljam, így abban a pillanatban ezen túllendültem s mindent beleadtam, hogy sikerüljön.

 



Köszönöm szépen Tamásnak, hogy hajlandó volt megválaszolni a kérdéseimet, további sok sikert kívánok neki, mind a játékban, mind pedig az utána következő időszakban. A Survivort minden hétköznap este lehet megtekinteni az RTL csatornáján, 22:15 órai kezdettel.


Képek forrása: rtl.hu; Korábián Tamás Instagram oldala

Poka Kriszta

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Comments