Köszi VIBE! - ilyen volt a fesztivál szerintetek

Már negyedik napja véget ért az idei VIBE fesztivál és nem túlzás azt állítani, hogy a hangulat a tetőfokára hágott minden este. Még az első napokon megkérdeztük a fesztiválozókat, hogy érzik magukat milyenek voltak az addigi a koncertek és mit üzennének a szervezőknek. Ezeket a válaszokat mutatjuk most be.





„Eddig tetszik nekem a fesztivál. Sajnos csak a koncerteken voltunk eddig. Napközben nem tudtunk részt venni, de holnap mindent ki szeretnénk próbálni”

 

„Leginkább John Newman érdekel, de még fontosabb, hogy azért jöttem, hogy találkozzak a barátaimmal és együtt bulizzunk”

 

„Harmadjára vagyok itt a Vibe-on. Nagyon jól érzem magam, és nem csak azért mert ittam, hanem mert jó emberek között vagyok. Sok a magyar és nekem ez nagyon fontos hiszen egy olyan fesztiválról beszélünk, ahol tényleg összefog a kisebbség, ez pedig nagyon érződik. Ha fellépőkről van szó akkor a 3AD érdekel, de én igazából nem az előadók miatt jöttem, hanem a társaság miatt. A legjobb élményem a felfedezés, hogy a vécéknél az utolsó mindig szabad én meg mindig hamar sorra kerülök, mert tudom mit kell keresni. Azt viszont nem nézem jó szemmel, hogy ilyen sok a felügyelet nélküli kiskorú nem tartom jó döntésnek, hogy ilyen könnyen beengedik őket.”

 



„A VIP szekcióról az a véleményem, hogy nem éri meg, hiszen az igazi fesztivál hangulat az itt van lent, és aki meg akarja tapasztalni, hiába üldögél ott fent.”

 

„A fesztivál fantasztikus, ez a legjobb magyar fesztivál valaha. A körülöttem lévő hölgyek és az úriemberek is alá tudják ezt támasztani. Az előadók is jók, Dzsudló és a 3AD beton kemény volt, de én nem az előadókért jöttem, hanem a spanokért.”

 

„Nekem ez az első VIBE fesztiválóm, de úgy gondolom, hogy magasra tették a lécet. Szuper volt a BSW meg a Dzsúdló is elég hangulatos volt, már ezért is megérte.”

 

„Nagyon hangulatos az idei fesztivál, tényleg mindent odaraktak a szervezők, de nem érzem azt, hogy valamivel is több lenne, mint a 2019-es. Persze minden vagány, minden jó, megváltozott a helyszín, valamiért mégis azt érzem, nem ad többet. Előadók szempontjából Dzsúdló az abszolút első, aztán a Carson Coma. Még vártam volna a Punnany Massif-ot, de sajnos ők idén nincsenek.”

 



„Hihetetlen jó. ByeAlexet vártam a legjobban, és a BSW is nagyon jó volt. Szerintem sokat újítottak a szervezők, sokkal jobb, mint tavaly.”

 

„Első fesztiválomként nagyon jól érzem magam, nagyon várom Azariah előadását, meg Majka is nagyon érdekel. A szervezőségnek meg üzenem, hogy csak így tovább”

 



Akárhogy is az álltalános hangulat szuperjó volt, és mindenki egyetért abban, hogy ütősre sikeredett az idei felhozatal. Aki idén nem jött el a fesztiválra, az se aggódjon, hiszen már a jövő évi, ötödik VIBE-ot is bejelentették, szóval aki meg szeretné tapasztalni az igazi fesztivál élményt az ne habozzon. Addig is: köszi mindent VIBE!


Képek: VIBE Fesztivál Facebook oldala

Kristály Eszter

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Comments