#ismerdmegaperspit - Cziprián-Kovács László: A pillanat emberének tartom magam

Szakmai és személyes hátteréről, hobbijairól, terveiről faggattam szerkesztőnket, Cziprián-Kovács Lászlót, aki jelenleg a Babeș-Bolyai Tudományegyetem másodéves kommunikáció szakos hallgatója.




Szakmailag mi motivál téged?
Jól akarok teljesíteni az egyetemen. Az első évben és a másodév első felében úgy éreztem, hogy nem igazán tudok önmagam fejlesztésére koncentrálni. Szakmailag az motivál, hogy a kommunikáció terén tudjak fejlődni, mint PR-os szakember.

Mit jelent számodra a siker, s mennyire fontos, hogy elérd?
Fontosnak tartom, hogy jól érezzem magam, és tudjak azokra az időtöltésekre fókuszálni, amelyek érdekelnek engem. A siker tehát számomra azt jelenti, hogy jól tudok teljesíteni mindenben, amiben akarok, legyen az egyetem, párkapcsolat, tanulás vagy bármi más.

Mit tudnál a legkevésbé nélkülözni az életedben?
Az utóbbi időben a laptopom vált nélkülözhetetlenné számomra. E nélkül nem tudnék mit kezdeni magammal, hiszen rajta van az összes egyetemi dolgom. A munkáimat ezen csinálom meg, a szocializálódásban, és az órára járásban is segít, emiatt nagyon a szívemhez nőtt.

Melyik hobbitevékenység tud a leginkább kikapcsolni a mindennapokból?
A hobbijaim közé a legózás, az olvasás és a számítógépezés tartozik. Gyermekkoromban nem játszottam kisautókkal, akkor is a legó volt a nagy kedvencem, most gyűjtőként foglalkozom ezzel. Örülök, ha napi egy-két órát rá tudok szánni. Nagy gyűjteményem van, amit folyamatosan takarítok, rendezek, s így ki tudok kapcsolódni. Most, hogy itt vagyunk ebben a helyzetben, az olvasásra is több időt fordítok.

Van-e példaképed?
Van. Az apám. Tetszik, ahogyan az élet egyes dolgait látja, a szaktudását pedig nagyon irigylem. A gondolkodásmódja egyedi, ezért tartom őt a példaképemnek.

Mennyire szoktál előre tervezni?
A pillanat emberének tartom magam. Szeretek úszni az árral, tervezni szinte egyáltalán nem szoktam, de van azért néhány kivételes eset, amikor muszáj. Nem tűnik számomra érdekesnek, hogyha fel tudok készülni valamire, a pillanat heve sokkal inkább feltüzel.

Hogyan viszonyulsz a nehéz helyzetekhez?
Mindenki szereti azt hinni, hogy a nehéz helyzetekben jól tud teljesíteni. Valamikor én is így gondoltam, régebben mindennek egyből a közepébe vágtam, egy idő után viszont kezdtem rájönni, hogy ez így nem igazán működik. Azért jó, ha az embernek néha van terve bizonyos szituációkra, mert hiába jó a spontán beszélőképessége, azzal nem lehet mindent megoldani.


VILLÁMKÉRDÉSEK:

Hogyan jellemeznéd magad három szóban?
Heves, robbanékony, idegesítő.

Mi volt a legviccesebb dolog, ami valaha történt veled?
Edzőtáborban birkóztam az egyik barátommal, amikor véletlenül megharaptam.

Ha három dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, melyek lennének ezek?
Kötél, meleg ruhaszett és víztisztító készlet. 

Gebe Zoltán


Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Comments