#ismerdmegaperspit - Mihálykó Tihamér: Én mindig azt láttam, hogy az olvasás az menő dolog és szeretni kell

Perspis interjúsorozatunk következő részéhez érkeztünk el, ahol egy újabb tagot ismerhettek meg. Mihálykó Tihamér volt az interjúalanyom, aki elsőéves a BBTE Újságírás karán. Sok témát feszegettünk, többek között szóba került Bunyós Pityu, DiCaprio, a Harry Potter és a bolognai is. A részleteket a cikkben mind elolvashatjátok.





Melyik az a könyv, amelyik megszerettette veled az olvasást? Miért az?
Én mindig azt láttam, hogy az olvasás az menő dolog és szeretni kell. Első nekifutásra egyből rávágtam volna, hogy Harry Potter, de igazából előtte is szerettem. Ha mindenképp mondani kell valamit, akkor talán a Vukot vagy az Ábel a rengetegben-t mondanám.

Melyik az a film, amelyet százszor újra tudsz nézni?
Nem mondom, hogy százszor, mert nem szeretek újranézni, de a előző kérdésben említett Harry Pottert, azt nem lehet nem szeretni. Emellett még olyan címeket tudok mondani, mint a Mentőexpedíció, ami egy jó könyv jó feldolgozása, és a Bohém rapszódia, ami a zene miatt szintén közel áll hozzám.

Mi az az étel, amit képes vagy egyedül is elkészíteni?
Erre a kérdésre tudnék nagyképűen is válaszolni s azt mondjam, hogy bármit, de elsőre mindig el szoktam rontani, és aztán második-harmadik alkalommal szokott minden sikerülni, de legszívesebben a bolognai ragut vagy a pizzát készítem el.

Melyik gyorsétteremben eszel a leggyakrabban?
Leggyakrabban egy helyi gyorsétteremben, de a KFC is mindenképpen a kedvenceim közé tartozik.

Ha egy napig egy híres ember bőrébe bújnál, ki lenne az? Mit csinálnál az adott napon?
Pontosan azt nem tudom megmondani, hogy ki, de mindenképp egy általam szeretett és tisztelt színész lenne, és mindenképp egyik munkanapján bújnék a bőrébe.


Hova látogatnál el legszívesebben most?
Egyértelmű, hogy Budapestre. Két-három éves korom óta nagyon szeretem, és a  napokban felismertem egy klipben az egyik helyszínt, és nagyon elkezdett hiányozni.

Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
Kiskoromban mulatós énekes, Bunyós Pityut kifejezetten szerettem, aztán később színész, úgyhogy a színpad valamennyire megmaradt.

Van-e valami furcsa szokásod? Ha van, akkor mi az?
Furcsának mondható, hogy ha unom magam akkor a hajamat piszkálom. A másik kivételesnek mondható szokásom, hogy ha este beszélek valakivel, akkor mindig próbálok elköszönés mellé egy jókívánságot írni. Ha mondjuk kávézásról beszéltünk, akkor  “Jó éjt, álmodj kávézással”.

Mi az álommunkád?
Igazából a színészetet vagy az újságírást mondanám.

Inkább kávézó vagy teázó ember vagy? Melyik a kedvenced az adott italból?
Egyértelműen teázó, azon belül bármelyiket megiszom, akár a feketét is.

Ki a kedvenc külföldi színészed? Hát a magyar?
Ez változó ahhoz képest, hogy mit nézek, most épp Leonardo DiCaprioval nézek sok filmet. Magyar színészek terén pedig Nagy Ervin a befutó.

Melyik az az idegen nyelv amit szívesen megtanulnál?
Hát kilencedikben már elkezdték tanítani a franciát, nem sok sikerrel, szóval azt, mert tudnék építeni valami alapra, meg az olaszt is szívesen.

Az általad írott cikkek közül melyik a kedvenced?
A gitáros cikkemet mondanám, mert az nem amolyan feladat volt, hanem az csak úgy jött belőlem.

Nagyon szépen köszönöm Tihamérnek ezt a beszélgetést, amely által nem csak én, hanem az olvasók is jobban megismerhették!

Poka Kriszta

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Comments