Közös Netflix and chill a KÚF gólyabálon




Négy pár, öt zsűritag, több tucatnyi kíváncsi résztvevő, egy szakosztály, egy Netflix and chill gólyabál. 



Idén is nagy sikernek örvendett a KÚF - Kommunikáció, Újságírás és Film-Fotó szakosztály által szervezett gólyabál, amelynek tematikája a Netflix and chill volt. Olyan próbákban élhették ki a gólyapárok a kreativitásukat, mint a filmrészletek szinkronizálása, harácsolás vagy a táncpárbaj. 

A zsűri tagjai nehéz feladat előtt álltak, de végül sikerült meghozniuk a döntést.
 
„A gólyák nagyon ügyesek voltak a párok jól kiegészítették egymást, a technikai nehézségeken könnyen átlendültek. Összességében kreatív és lelkes gólyapárokat ismerhettünk meg” – nyilatkozta Benedek István, kommunikációs oktató és zsűritag. 

A gólyabál királynője Jancsó Helén (Kommunikáció és közkapcsolatok szak), a gólyabál királya címet pedig Kacsó Lőrincz Tamás (Film-Fotó szak) nyerte el. 



A győztes pár Székelyföldről származik és egyelőre mindketten csak ismerkednek a nagyvárosi, egyetemi élettel. 

Elsőévesként milyen gondolatok fogalmazódnak meg benned a várossal és az egyetemmel kapcsolatban?

Helén: A várost nagyon szeretem, mivel rengeteg a választék a programok között, mindig új lehetőségeim adódnak. Nagyon tetszik, hogy végre nem csak egy faluban vagyok, nem csak egyetlen programlehetőségem van, hanem sok mindenben kipróbálhatom magam és rengeteg új egyéniséget ismerhetek meg. Az egyetemben is nagyon pozitívan csalódtam. Mindenki le akart beszélni a Kommunikáció szakról, de nem bántam meg egyáltalán, hogy ide jelentkeztem, mivel nagyon jók az órák, a társaság és egy nagyon király szakosztályunk van. 

Mit vársz el az elkövetkezendő három évtől, mint egyetemista?

Tamás: Szeretném elsajátítani magát a szakmát. Már évek óta próbálkozom fotózással, a Sóvidék TV-nél is dolgoztam és eddig a tapasztalataim pozitívak. 

Milyen érzés győztesként állni most itt?

Helén: Nagyon örülök, mivel még soha nem nyertem gólyabált és mindig arra törekszem, hogy minél többet kihozzak magamból. Sose bánkódtam, hogy nem nyertem, de ez most nagyon jól esett. 

Melyik próba jelentette a legnagyobb kihívást számodra?

Tamás: Az összes próba egy kihívás volt, de a legnagyobb a szinkronos volt, ugyanis nagyon gyorsan kellett váltsunk, nagyon oda kellett arra figyelni, hogy melyik szereplő mit mond, hogy összefüggjön a szöveg a képpel.


Gratulálunk minden résztvevőnek, szervezőnek egyaránt és külön gratuláció a nyertes párnak!

Nagy Andrea
Vass Réka-Barbara

Fotók: Nagy Áron

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Comments