A kolozsvári Babeș–Bolyai Tudományegyetem végzős
kommunikáció szakos hallgatói idén 13. alkalommal szervezik meg a Kommunikációs
Napokat.
A kétnapos szakmai konferencia olyan témákat feszeget
majd, amelyek tabudöntögetők és meghökkentőek különböző szubkultúrák, brandek
és propaganda megközelítésében. A szervező harmadévesek úgy gondolták, hogy
ezek a témák kimagaslanak az online információrengetegből és több fiatal
számára is érdekfeszítőek lehetnek.
Az előadók elismert bel- és külföldi szakemberek, influenszerek,
közéleti személyiségek, akik egytől-egyig olyan bemutatókkal készülnek, amelyek
eleget tesznek a szóban forgó témának. Az eddig visszaigazolást küldő neves előadók között
olyanok nevek szerepelnek, mint dr. Guld Ádám médiakutató, aki az OnlyFans pornóoldal
veszélyeiről beszél majd, a @nemakarokbeleszolni lányok, akik a pandémia alatt
lettek hétköznapi anyukákból befolyásos véleményvezérek, Pál Marci,
#acsaládazcsalád mozgalom egyik elindítója, illetve Gabriela Atanasov,
családanya, digitális tartalomgyártó és a Sweet Paprika brand létrehozója. A
konferencia visszatérő vendégeiként idén is gazdagítják majd a felhozatalt a
Kommunikáció, Közkapcsolatok és Reklám Intézet oktatói: többek között dr. Kádár
Magor kommunikációs szakember, egyetemi docens, dr. Keszeg Anna kultúrakutató,
egyetemi adjunktus.
A járványügyi intézkedéseket figyelembe véve, ebben az
évben is online keretek között zajlik majd a konferencia, december 3-4 között.
Az élő közvetítéses, többnyelvű előadássorozatot a Kommunikációs
Napok Facebook-oldalán követhetik majd az érdeklődők.
0 Megjegyzések